שאלות ותשובות

 שאלה: ממה עשוי הארון נעליים המסתובב?

תשובה: כל הבסיסים של הארונות שלנו עשויים סנדוויץ  והגוף עצמו עשוי MDF

למעט הדגם שבמבצע שעשוי סיבית

שאלה: האם ניתן להוסיף לארון נעליים מסתובב עוד קומות?

תשובה: כמובן :) בארון נעליים 7 קומות ניתן להוסיף 2 קומות נוספות בתוספת תשלום של 650 ₪

שאלה: האם ניתן לרכוש את הארון נעליים בחנויות?

תשובה: לא. רוב המכירות שלנו בארץ ובעולם מתבצעות דרך טלפון ואתר האינטרנט שלנו. בדגמים העתידיים שלנו יהיה שיווק גם ברשתות שונות.

שאלה: האם ניתן להזמין כל צבע?

תשובה: בהזמנה דרך האתר ברירת המחדל של הדגמים שלנו היא "צבע לבן" אך ניתן להזמין צבע אחר בהזמנה טלפונית

שאלה: האם יש אחריות על המוצר?

תשובה: כמובן, אחריות יצרן על המוצר למשך 24 חודשים לכל פגם שיצא מהמפעל. האחריות אינה מכסה מקרים של שימוש לא נכון בארון נעליים או בלאי טבעי.

שאלה: איך מקבלים את המוצר?

תשובה: בהזמנה של אחד הארונות נעליים הפתוחים שלנו (7-9 קומות)ניתן לקבל הובלה ב- 150 ₪ לרוב חלקי הארץ או לחלופין ניתן לעשות איסוף עצמי מהמפעל שלנו בבאר שבע ללא עלות נוספת.

בהזמנה של אחד הארונות נעליים הגדולים שלנו (פיזה פרסטיג' / פיזה פרסטיג' לייט) (המחיר כולל הובלה והרכבה לרוב חלקי הארץ, אילת והצפון הרחוק בתוספת ₪500)

הזמנות

כיצד מבצעים הזמנה באתר?

היכנסו לאתר ולחצו על הכותרת ״החשבון שלי״ מצד שמאל למעלה. הירשמו לאתר כדי ליצור פרופיל משתמש (תוכלו לבצע הזמנה גם ללא הרשמה). שוטטו באתר, היכנסו לדגמים שמוצאים חן בעיניכם, בחרו מוצר והוסיפו לסל הקניות. לאחר מכן המשיכו לקופה, שם תוכלו לבחור את שיטת המשלוח והתשלום המועדפות עליכם. פרטי ההזמנה והמשלוח יישלחו אליכם במייל.

האם ניתן לבצע הזמנה טלפונית?

אפשר בהחלט, דרך שירות הלקוחות שלנו. אנחנו זמינים בימים א׳-ה׳ בין השעות 8:00 עד 17:00 בטלפון 052-6315315 או בצ׳ט ישיר באתר. לאחר שעות אלו, ניתן לשלוח אלינו מייל בכתובת contactpiza@gmail.com ולבקש שניצור עמכם קשר טלפוני בנושא.

האם חובה לפתוח חשבון באתר בשביל להזמין?

במידה ואינכם מעוניינים לפתוח חשבון, תוכלו לרכוש פריטים באתר כאורחים. היכנסו לדף ההתחברות, בחרו באפשרות "אורח" ובצעו את הרכישה. הפרטים המוזנים בעמוד הקופה משמשים למשלוח החשבונית והחבילה. לאחר השלמת הרכישה כאורח, ניתן בכל עת להירשם לאתר וליצור חשבון על בסיס הפרטים שהוזנו בהזמנה.

איך אפשר לבדוק את מצב ההזמנה?

סטטוס ההזמנות זמין בחשבונכם באתר. לאחר התחברות לחשבון באמצעות מייל וסיסמה, הקליקו על "החשבון שלי״ ובחרו ״הזמנות״.

לנוחיותכם מספר סטטוסים המציינים את מצב ההזמנה:

״הושלם״: הליך ההזמנה והאריזה הושלם והחבילה בדרכה לחברת השליחויות, בהתאם לשיטת המשלוח שבחרתם.

״נקלט במערכת״: ההזמנה התקבלה בהצלחה וממתינה להיארז.

״בהמתנה״: ההזמנה התקבלה ומעובדת במערכת.

 איך ניתן לוודא שקיבלתם את ההזמנה?

במידה והזמנתכם התקבלה, תופיע לאחר ביצוע הרכישה הודעה "הזמנתך התקבלה בהצלחה". בנוסף, ניתן לבדוק בכל רגע נתון את סטטוס ההזמנות בחשבונכם באתר. לאחר התחברות לחשבון באמצעות מייל וסיסמה, יש להקליק על "החשבון שלי״ ולבחור ״הזמנות״.

איך מבטלים הזמנה?

לביטול הזמנה יש ליצור קשר עם שירות הלקוחות. אנחנו זמינים בימים א׳-ה׳ בין השעות 8:00 עד 17:00 בטלפון 052-6315315 או בצ׳ט ישיר באתר. לאחר שעות אלו, ניתן לשלוח אלינו מייל בכתובת contactpiza@gmail.com

איך משנים את כתובת המשלוח לאחר ביצוע ההזמנה?

נוכל לסייע לכם בשינוי הכתובת באמצעות יצירת קשר עם שירות הלקוחות שלנו: אנחנו זמינים בימים א׳-ה׳ בין השעות 8:00 עד 17:00 בטלפון 052-6315315  או בצ׳ט ישיר באתר. לאחר שעות אלו, ניתן לשלוח אלינו מייל בכתובת contactpiza@gmail.com

מה מומלץ לבחור בכתובת המשלוח, כתובת מגורים או עבודה?

המשלוחים מתבצעים בין השעות 8:00 ל-17:00, לכן מומלץ לבחור כתובת בה יהיה לכם נוח לקבל את המשלוח, במהלך שעות אלה.

האם האתר מאובטח?

האתר מאובטח באמצעות פרוטוקול SSL. כל תקשורת בין הדפדפן שלכם לאתר (שרת האינטרנט המאחסן את העמודים) הינה מוצפנת - כך שלא ניתן לפענח את המידע המועבר בין הדפדפן לאתר. האתר עומד בתקני האבטחה המחמירים ביותר, כך שמובטח לכם הליך הקנייה הנעשה בצורה המאובטחת והחסויה ביותר.

 האם ניתן לשלם בתשלומים?

כן, בהחלט. 

עד 3 תשלומים ללא ריבית

עד 12 תשלומים בקרדיט